TODD

" Knowledge Is a Comfortable And Necessary Retreat And Shelter For Us In An Advanced Age; And If We Do Not Plant It While Young, It Will Give Us No Shade When We Grow Old " Lord Chesterfield

About Me

My photo
" Determination, faith and believing in your God given abilities are still some of the keys to personal success " * DO YOU BELIEVE IN MIRACLES * ?

Saturday 21 January 2012

Sketsa Hidup

Aku baru saja melepasi satu lagi fasa dalam hidup aku. Sketsa yang punya banyak lakaran yang hanya aku dapat memahami dan mentafsirkannya.Selepas ini apa lagi yang akan aku corakkan pada canvas hidup aku ? Hala tuju aku .....?

Tak siapa dapat memberikan jawapan yang tepat kerana hanya Allah s.w.t yang tahu dimana titik noktah perjalanan hidup kerana dunia hanyalah merupakan jambatan untuk kita sampai kesatu destinasi lain diseberang sana. Terima kasih Allah atas peluang yang Engkau berikan..

DO YOU BELIEVE IN MIRACLES ?

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...