TODD

" Knowledge Is a Comfortable And Necessary Retreat And Shelter For Us In An Advanced Age; And If We Do Not Plant It While Young, It Will Give Us No Shade When We Grow Old " Lord Chesterfield

About Me

My photo
" Determination, faith and believing in your God given abilities are still some of the keys to personal success " * DO YOU BELIEVE IN MIRACLES * ?

Tuesday 3 January 2012

Kenangan Lalu

Hari ini , Rabu 3 Januari 2012,  hari ketiga  tahun 2012. Mengimbas kembali langkahku dalam melepasi 2011


yang baru berlalu adalah satu perjalanan yang amat melelahkan, tahun yang banyak menguji kesabaran. Geraf Hayat yang mencatatkan turun naiknya nilai hidupku untuk sepanjang tahun menunjukkan 2011 adalah satu tahun yang amat 'memenatkan' dan merupakan tahun 'kehilangan'. ..........sukar untuk percaya tapi itulah hakikatnya. Data dalam Geraf Hayat itu ternyata lebih banyak kebenarannya !
Aduuu......camane pulak tahun 2012 ni....?

 Terima kasih Eddy Rosyadie <www.eddy-rosyadie.blogspot.com > kerana sekurang kurangnya pertemuan dengan anda membuatkan aku dan hubby lebih bersedia dan terbuka dalam melalui semua ini.
Rasanya boleh aku rumuskan bahawa 2011 adalah tahun 'kehilangan'. Ya....... tahun yang  membawa banyak cabaran  dan juga kehilangan........ terlalu banyak perkara yang menuntut kesabaran dan menguji diri dalam menerima ketentuan Tuhan.

Namun segala kepayahan itu aku lalui bersama hubby yang sentiasa disisi aku dan dialah merupakan 'Good Supporter'  yang paling penting dalam hidup aku. Tanpanya disisi, walau secekal manapun hati, aku tak pasti, mampukah aku mengharungi segenap cabaran yang datang........ Terima kasih Papa !
Ya Allah, terima kasih padaMu kerana masih bagi aku 'kekuatan'

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...