TODD

" Knowledge Is a Comfortable And Necessary Retreat And Shelter For Us In An Advanced Age; And If We Do Not Plant It While Young, It Will Give Us No Shade When We Grow Old " Lord Chesterfield

About Me

My photo
" Determination, faith and believing in your God given abilities are still some of the keys to personal success " * DO YOU BELIEVE IN MIRACLES * ?

Monday 5 November 2012

Erti kehilangan.....

Hari ini 6 Nov. 2012. Jam sudah berada diangka 2am.
Wah....lama betul aku tak menjengah blog kesayanganku ini. Diam tak diam bulan November sudah datang, menandakan semakin hampir sampai ke bulan terakhir  di tahun 2012. Cepatnya masa berlalu...
Tadinya aku terkial kial untuk membuka blog ku ini, dah lupa username & passwordnya. Maklumlah dah berbulan bulan aku tak menyapa blog yang aku cipta ni. Mulanya hati dah risau kut kut kehilangan Blogku ini tapi berkat sabar, akhirnya Alhamdulillah...dapt aku buka kembali blog peribadiku ini.
Rindu benar rasanya untuk bermesra dengan blog ku ini. Banyak yang ingin aku coretkan disini. Namun kekangan masa membuatkan aku terpaksa melupakan blog ku buat seketika....Akibatnya aku jadi terkial kial untuk memuatkan coretanku disini kerana banyak yang aku terlupa.....


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...